Zadania Gminnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
szkolenie w formule on-line
termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Blok I
1. Zasady prawne działań gminnych komisji rozwiązywania problemów alkoholowych.
2. Motywowanie osób uzależnionych do podjęcia leczenia odwykowego.
3. Postępowanie sądowe w sprawach o zastosowanie obowiązku przymusowego leczenia przeciwalkoholowego.
4. Gromadzenie dokumentacji, przetwarzanie danych osobowych przez komisje w świetle nowelizacji ustawy obowiązującej od 1 stycznia 2018 r.
5. Ochrona danych osobowych osób zgłaszanych do komisji oraz osób zgłaszających w świetle RODO.
6. Zadania gminnych komisji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
7. Funkcjonowanie gminnych komisji – zasady organizacyjne.
ZGŁOSZENIA: Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: milena.dudek@okst.pl lub poprzez formularz na górze strony do 3 sierpnia 2020 r. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
UWAGA LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
Pomoc społeczna, zdrowie